זיסמן הדברות לוגו רוחב

חברת זיסמן הדברות

חברתינו פועלת שנים רבות בתחום ההדברות ומתמחה בהדברת כל סוגי המזיקים והחרקים. אנו מספקים שרותי הדברות וריסוס בפריסה ארצית ומציעים הדברה במרכז, הדברה בשפלה והדברה בשרון. בזיסמן הדברות מדביר מוסמך להדברה בדירות ומדביר מוסמך להדברה במבנים ושטח פותוח המתמחה בהדברת פשפשי מיטה וטרמיטים.

הדברות נגד כל סוגי החרקים

ניתן למצוא אצלנו את כל סוגי ההדברות: ריסוס לחצר, דירות בבניין משותף, הדברה לבניין מגורים, ריסוס מחסנים, עסקים וחנויות ועוד.
כמו שבטח שמתם לב, המזיקים והחרקים תוקפים את כולם, ולכן יש לנהוג כלפי כל מקרה לגופו ובהתאם לפעול לפתרון הבעיה. אנו עושים את כל המאמצים לניטור וזיהוי הבעיה בשיחה מול הלקוח ולאחר הזיהוי מתאימים עבורו את אופן הטיפול הנדרש לפתרון הבעיה. בזיסמן הדברות מקפידים מעל הכל על בטיחות, מקצועיות ושירות ככלל ברזל! כל מדבירנו מחזיקים ברישיון הדברה המאושר ע"י המשרד להגנת הסביבה ודרוש על פי חוק (החל מה01.06.2019).

אנו עובדים עם חומרי הדברה ידידותיים ובטוחים לסביבה, המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה. חומרי ההדברה על בסיס חומרים מן הטבע עם מינימום סכנה ומקסימום תוצאות. בזיסמן הדברות מתחייבים לתוצאות בכל עבודה ולכן כל לקוחותינו נהנים משרות וליווי עד לפתרון מלא של הבעיה. חברתינו מנוהלת ע"י שני אחים, ארז ואורן זיסמן העוסקים בתחום ההדברות כבר מעל 10 שנים.

ארז זיסמן, בן 40, מדביר מוסמך מספר רישיון 2696 בעל רישיון למבנים ושטח פתוח מומחה בהדברת פשפשי מיטה וטרמיטים.
אורן זיסמן בן 35, מדביר מוסמך מספר רישיון 2795 בעל רישיון הדברה לדירות מומחה בלכידה והדברת חולדות ועכברים.

רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן

אורן זיסמן מדביר מוסמך מספר רישיון 2795
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

למה לבחור את זיסמן הדברות מבין כל כך הרבה חברות הדברה?

בזיסמן הדברות דגש וחשיבות למקצועיות, בטיחות והוגנות. המטרה העיקרית שלנו, היא לפתור ללקוח את בעיית המזיקים שממנה הוא סובל. מעיון בביקורות וחוות דעת עלינו ברשתות החברתיות ניתן לראות שהלקוחות שלנו תמיד מקבלים את השרות הטוב ביותר עם התוצאה המקסימלית.

כבר בשיחת הטלפון הראשונה כל לקוח שלנו מקבל את מלוא תשומת הלב על מנת לנטר את הבעיה שלו בטלפון ללא עלות או התחייבות, ולאחר מכן תמיד נמליץ לו על אופן הפעולה הנדרש לצורך  פתרון בעיית המזיקים שיש לו בבית. אנו דוגלים באמינות והוגנות, ולכן כל לקוח שלנו יקבל את הטוב ביותר וכל זאת מחיר שתמיד נוח ומתאים לשני הצדדים. כי עסקה טובה היא כזו ששני הצדדים מרוצים 🙂 אז אם השתכנעתם וגם אתם רוצים להיות חלק ממאגר הלקוחות המרוצים שלנו ולהפוך לחברים של ממש, צרו קשר עוד היום- אנחנו לשרותכם!
זיסמן הדברות- השקט שלך ממזיקים

הדברות במרכז עם מדביר מוסמך במחיר לכל כיס

מחפשים חברת הדברות במרכז ולא יודעים למי להתקשר? אז נכון, מחיפוש באינטרנט ניתן למצוא הרבה חברות ופורטלים שונים שמציעים שרותי הדברה ולפעמים אפילו במחירים נמוכים מאוד. אז איך יודעים איך לבחור נכון את חברת ההדברה?

לפני שמחליטים לאיזה מדביר לצלצל, יש לבדוק שיש למדביר רישיון הדברה בהתאם לסוג ההדברה הנדרש ויש לשים לב שרישיון ההדברה בתוקף.
רישיונות המדבירים מתחילים מ-1 והיום עומדים על מעל 3,500 מדבירים, ניתן לבדוק לפי שם ושם משפחה באתר של משרד להגנת הסביבה ולראות את מספר ותוקף הרישיון של המדביר. ככל שמספר הרישיון גבוה יותר, כך הוותק של המדביר קצר יותר, דבר שיכול להצביע על הניסיון של אותו מדביר בתחום.
בזיסמן הדברות תזכו לשרות ע"י מדביר מוסמך, בעל רישיונות תקפים, ניסיון ומקצועיות של שנים.
מחפשים הדברות במרכז? טלפון ליצירת קשר 054-3323424

 

מי אנחנו?

חברת זיסמן הדברות פועלת בתחום ההדברות מעל עשור ומעניקה לכל לקוחותיה שרות מהיר, מקצועי ובמחיר הגון. בחברת זיסמן הדברות, עובדים שני אחים, ארז ואורן זיסמן, מדבירים מורשים בעלי הסמכה להדברה בדירות, בתים פרטים, מבנים ציבוריים, מוסדות חינוך, שטחים פתוחים, הדברה נגד טרמיטים והדברה נגד פשפשי מיטה.

למה להזמין הדברה עם זיסמן הדברות?

בזיסמן הדברות תזכו לשרות הדברה מקצועי עם התחייבות לפתרון הבעיה. אנו חברת הדברה פרטית, ולא פורטל. אצלנו תזכו לשרות שלנו ולא של מישהו לא מוכר שיגיע אליכם הביתה. לפני הזמנת מדביר, חשוב לבדוק שאכן מי שדיברתם איתו בטלפון, יבוא לבצע את העבודה. כיום האינטרנט מלא בפורטלים שמעבירים עבודות.... שימו לב!