זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת חולדות בעסק מהווה חשיבות רבה לרמה ואיכות העסק

כל בעל עסק חייב לתת הגנה מרבית לעסק שלו מפני חולדות ועכברים. מחסנים סובלים מחולדות, מסעדות וגם משרדים. אין עסק שלא סבל מחולדות.
זיסמן הדברות מספקים מענה ושרותי הדברת חולדות לעסק ומתגאים בתוצאות מופלאות!
לצערנו החולדות נמצאות בכל מקום. יש עולם שלם של חולדות שחיי מתחת לאדמה.
אז איך בכל זאת אפשר לתחזק עסק ולהישמר מחולדות?

מחיר של הדברת חולדות

מחיר הדברת חולדות נקבע לפי תנאי השטח.
אם מדבור בחולדה בבית, המחיר יהיה עבור  לכידה\תפיסה\הרעלה של החולדה.
אם מדובר בחולדה בבית קרקע והחולדה נמצאת מחוץ לבית ורואים אותה בדרך כלל בחצר, המחיר יהיה להרעלה וטיפול במחילות קיימות.
להלן מחירון להדברת חולדות בסיטואציות שונות:

איפה החולדה נמצאת? מחיר הדברת חולדות

*המחיר לא כולל מע"מ

חולדה בחנות, חולדה במחסן החל מ- 450 ₪
תחזוקה חודשית לעסק החל מ- 500 ₪
חולדות במשרדים החל מ- 500 ₪
חולדות בשטח פתוח החל מ- 500 ₪
חולדות בגג רעפים החל מ- 450 ₪
חולדות בבורות ביוב החל מ- 450 ₪

הדברת חולדות בעסק – מסעדות:

הדברת חולדות בעסק כמו מסעדה חייב להיות בראש סדר העדיפויות של תחזוקת המסעדה. מסעדה שיש בה חולדות מהווה סכנה לסועדים וחושפת את עובדיה למחלות. אז נכון, החולדות נמצאות בכל מקום וקשה ובלתי אפשרי להשמיד את כולן אבל יש מה לעשות ולנו יש את כל הידע ,
הכלים והניסיון בשביל לפתור לעסק שלך את בעיית החולדות. אנו מציעים טיפול אינטנסיבי להדברת חולדות בעסק באמצעות תיבות האכלה בטיחותיות עם פיתיונות רעילים,מפיזור מלכודות שונות, איטום פתחים בקצף רעיל ועוד .
הטיפול אורך כחודש ימים ויכלול הגעה של מדביר אחת לשבוע לצורך אבחון וניתוח השטח, חידוש ומילוי רעלים ומלכודות.

 

איך מתבצע הטיפול להדברת חולדות בעסק?

הדברת חולדות בעסק יכולה להיות או באמצעות הרעלה ובכך דילול האוכלוסייה בסביבת העסק או באמצעות מלכודות. הדברת חולדות באמצעות הרעלה לצורך דילול אוכלוסיית החולדות בעסק שלך.
אופן הטיפול יהיה:

  • טיפול חד-פעמי – פיזור תיבות האכלה עם פיתיון רעיל.
    תיבות האכלה בטיחותיות בגודל של כחצי קופסת נעליים העשויה מפלסטיק קשיח בעל תו תקן בטיחות אירופאי.
    התיבה משמשת כתחנת האכלה עבור החולדות. התיבה בנויה כך שיש לה שני פתחים שדרכם החולדות יכולות להיכנס לאכול את הפיתיון הרעיל ולצאת החוצה מהפתח השני. לאחר שהחולדה אכלה מהפיתיון הרעיל ייקח בין שלושה עד חמישה ימיים עד שהחולדה תמות.
  • טיפול אינטנסיבי יהיה: לאחר פיזור תיבות האכלה במיקומים אסטרטגיים במסעדה ומחוץ לה , ישוב מדביר לביקור לאחר שבוע לבדיקה של תיבות האכלה , בדיקת רעלים , חידוש ומילוי רעלים במידה והכל נאכל , ניתוח מצב והערכה להמשך טיפול.אורך הטיפול נמשך כחודש ימיים והמדביר מבקר בבית העסק בין פעמיים לארבע פעמים בהתאם לרמת הנגיעות בבית העסק.

הדברת חולדות באמצעות מלכודות

לכידת חולדות: הדברה נגד חולדות בעסק באופן זה יהיה ארוך יחסית וזאת משום שהחולדות חכמות מספיק לזהות סכנה ולא תמיד קל ללכוד אותן. אופן הטיפול בהדברת חולדות בעסק עם מלכודות יהיה ליווי אחת לשבוע של בית העסק שבביקורים יפוזרו מלכודות בטיחותיות מסוגים שונים , ניטור פתחי הגעה של החולדות , ניטור מחילות וחיסולן ועוד.
יתרונות וחסרונות:
פיזור תיבות האכלה יביאו לתמותה של החולדות. החולדה אוכלת מהפיתיון הרעיל ולאחר כשלושה עד חמישה ימיים מתה. המוות שלה יהיה בדרך כלל במחילות אבל ישנם מקרים שהמחילה נמצאת בתוך המסעדה או במקום שאינו גלוי לעין. מקרה כזה ממש בעייתי למסעדה ולא רצוי.
הריח שיעלה מהפגר המת במקום לא ידוע יכול להביא לסגירת העסק למספר ימיים. ביצוע הרעלה במסעדה חייב להיעשות רק בפיקוח ורק ע"י מדביר מוסמך , אחרת התוצאות יכולות להיות קריטיות לעסק.
פיזור מלכודות – הדברת חולדות בעסק באופן כזה תהיה ארוכה יותר אבל התוצאה תהיה מבוקרת.
באמצעות סוגים שונים של מלכודות בעלות פיתיונות משיכה ניתן יהיה ללכוד את כל החולדות שהיו רגילות להגיע למסעדה . איטום פתחי כניסה אפשריים יקשו על כניסה מחודשת של משפחה חדשה של חולדות.

אז מה מומלץ להדברת חולדות בעסק?

את אופן הטיפול המדויק והמתאים ביותר עבור העסק שלך נדע רק לאחר ניטור וניתוח השטח בזמן אמת.
רוצים ייעוץ חינם להדברת חולדות בעסק? זיסמן הדברות – הדברת חולדות בעסק עם 100% תוצאות!

הדברת חולדות בעסק – מחסנים ומשרדים

אופן הטיפול המומלץ למשרדים , מחסנים , שטחים פתוחים כמו חצרות וגנים יהיה באמצעות טיפול אינטנסיבי ע"י תיבות האכלה עם פיתיונות רעילים. הסיבה לכך היא משום שבליווי של כחודש ימיים שבו מבצעים הרעלה אינטנסיבית תביא לדילול משמעותית של חולדות ובכך תוכלו לזכות לשקט מחולדות.
אופן הטיפול להדברת חולדות בעסק מסוג זה יהיה פיזור תיבות האכלה במקומות אסטרטגים , בהתאם לתנאים בטח, חיפוש והדברת מחילות , ניטור פתחים ומקומות הגעה של החולדות ועוד.

כשהמדבירים של זיסמן הדברות מגיעים לשטח , הדבר הראשון שהם עושים זה ניטור שטח בחיפוש גללים , פתחי מעבר , מחילות , כרסומים או כל סימן שחולדה הייתה במקום. לאחר זיהוי ניתן להתחיל לחשוב על אופן טיפול המתאים לאותו העסק. כאשר מדובר במבנה סגור שיש חשד או שיודעים בוודאות כי ישנן חולדות , אופן הטיפול המומלץ יהיה באמצעות מלכודות ופיתיונות. במקום סגור עדיף לנסות ללכוד את החולדה ולא ישר לעשות הרעלה מכמה סיבות. העיקרית היא העובדה שהחולדה תמות לאחר מספר ימיים מהיום שבו אכלה מהרעל והמוות שלה יהיה במקום לא ידוע. הדבר יכול להוביל לריחות לא נעימים . במקרים מסוימים החולדות יכולות למות במקום שלא ניתן להגיע אליו .
רוצים ייעוץ להדברת חולדות בעסק ללא עלות או התחייבות? צרו קשר עוד היום!

מתי עסק צריך הדברת חולדות?

ישנם עסקים שצריכים תחזוקה שוטפת נגד חולדות, ישנם עסקים שצריכים הגנה שוטפת נגד חולדות וישנם עסקים שצריכים לוכד חולדות לפי קריאות, כל עסק והאופי שלו. אנו נותנים שרות הדברת חולדות לכל סוגי העסקים. לייעוץ ללא עלות או התחייבות, צרו קשר עוד היום!

הדברת חולדות בעסק מחיר?

מחיר הדברת חולדות בעסק מתחיל מ-450 ש"ח ותלוי בתנאי השטח, למחירון מלא בקרו באתר שלנו או צלצלו!

איך יודעים שיש חולדה בעסק?

מצאת קקי של חולדות או כרסוסמים לא ברורים? ראיתם חולדות בעסק? זה הזמן להזמין לוכד חולדות מקצועי ומוסמך שיפתור לכם את בעית החולדות! ייעוץ חינם וללא התחייבות.

כמה זמן לוקח הדברת חולדות בעסק?

הדברת חולדות בעסק בדרך כלל תקח כ24 שעות ללכידה. אם מדובר במקום עם נגיעות גבוהה של חולדות, הטיפול שידרש יהיה ממושך ויכול לקחת כחודש ימים. למידע נוסף כנסו לאתרינו.