זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת צרעות בבית ובחצר בזמינות גבוהה

במצב שלקוחות פונים אלינו לגבי בעיית של צרעות, אנחנו יודעים שהם צריכים אותנו בהקדם. הם מפחדים וזה מקשה על התפקוד שלהם. כשמדובר בהדברת צרעות אנחנו מתחייבים לכל לקוחותינו להגיע כבר באותו היום. המדבירים שלנו עובדים בשיטות מתקדמות שמאפשרות הדברה מקצועית ללא ריח או סכנה לאדם והסביבה. הדברת צרעות מחייבת חיסול מלא של קן הצרעות, אחרת הבעיה לא נפתרה

צרעות הדברה: איך מדבירים צרעות?

קיימות שלוש אפשרויות להדברת צרעות: השיטה הראשונה תהיה באמצעות ריסוס תכשיר יעודי, הדרך השניה היא באמצעות איבוק והשלישית באמצעות פתיון מורעל. אופן הפעולת ההדברה יקבע בהתאם למצב בשטח. על מנת להדביר צרעות חייבים למצוא את הקן. ניתן לסלק אותו רק לאחר חיסול של כל הצרעות. כאשר מדבירים באמצעות איבוק, הצרעה משתתקת באופן מידי ולאחר כרבע שעה כל הקן מושמד. הדברה באמצעות פיתיון הכי פחות נפוצה, ולא ניתן לבצע אותה בכל מצב.

מדביר צרעות- מי רשאי לעשות הדברת צרעות?

מדביר של צרעות חייב להיות בעל רישיון הדברה למבנים ושטח פתוח באישור המשרד להגנת הסביבה. בטרם ביצוע ההדברה, עליו לבדוק שאכן מדובר בצרעות וניתן להדביר אותן. מדביר מורשה יודע להבדיל בין צרעות ודבורים. הדברה של דבורים אסורה בחוק, ולכן במידה וזיהה שמדובר בדבורים, יהיה עליו לדאוג לפינוי הקן.

סוגי צרעות נפוצים בישראל

סוגי צרעות נפוצים בישראל: צרעה טייחת שחורת חזה, פלכית (צרעת פלך), מזרחית וגרמנית. הן מאופיינות בחיים משותפים ומקימות בית בצורת קן באזורים בעלי תנאי מחיה שנוחים עבורן. צרעות הן ממשפחת החרקים המעופפים, שחיים בקבוצה, ויש מלכה שמנהיגה אותם. הנקבות בעלות עוקץ המכיל ארס, ולכן העקיצה אינה נעימה. הצרעה שחורה בעל פסים צהובים והיא נפוצה במקומות רבים.

צרעה מזרחית

מבנה הגוף שלה מקוטע, בעל מותניים צרים שמפרידים בין החזה לבטן, מה שמקנה לה מראה דמוי נמלה ולא דמוי דבורה. הזכרים מגיעים לגודל כמו המלכה, וגודלם 25-35 מ"מ. צרעה מזרחית בעלת גוף בצבע חום-אדמדם מובהק עם פס צהוב על הבטן וכתמים צהובים על הראש בין העיניים. רגליים ומחושים בגוונים של חום-אדמדם וחום בהיר, בהתאמה. זיהוי של צרעות מזרחיות קל יחסית בגלל שצורתה שונה משאר הצרעות. הן מתעופפות בסביבת הקן, ועקיצתן מציקה וכואבת. הן לא תוקפות סתם רק אם ירגישו סכנה, ולכן רצוי לשמור מרחק. עקיצתה לא מסוכנת אבל כואבת מאוד. אלו שסובלים מאלרגיה לעקיצות יכולים לפתח תגובות חריפות ויצטרכו טיפול רפואי.

אפשר להיפטר מצרעות מזרחיות?

הדרך היחידה להיפטר מצרעות מזרחיות היא באמצעות הדברת הקן. מצב שבו אין קן של צרעה מזרחית, אין אפשרות להיפטר מהן.

אפשר להרחיק צרעות מזרחית?

כן יש דרכים להרחיק צרעה מזרחית בעזרת צמחים שמרחיקים אותן. התייעצו מול הגנן שלכם לגבי סוגי צמחים שיתאימו לכם בגינה וגם ירחיקו את הצרעות.

צרעה גרמנית

צרעה גרמנית: (Vespula germanica) דומה לדבורה ויהיה קשה להבדיל בינהן מרחוק. להלן מספר סימנים לזיהוי: הן בצבע צהוב בהיר בעלות כתמים שחורים בחלק התחתון של הגוף. כפות רגלים צהובות, ומחושים ארוכים בצבע שחור. צורת גופן זהה בגודלה ובצורתה לדבורים, אורך גוף של כ- 12-16 מ"מ. המלכה יכולה להגיע לאורך של 20 מ"מ. הן לא שעירות כמו דבורים, להפך, יש להן מראה חלק ומבריק. כאשר צרעות גרמניות אינן מעופפות, כנפיה מקופלות, וזה יכול להקשות בזיהוי שלה.

הטייחת שחורת החזה

מדובר בצרעות שבונות לעצמן קן מבוץ וחיות בו לבד. הוא ממוקם באזורים מקורים כמו קירות ותקרות כדי להימנע מאור שמש ישיר וגשם. צרעות אלה בונות קינים ליד מקורות בוץ ומים. יש בתוכו מספר עכבישים ששותקו מעקיצתה, כאשר העכביש האחרון משמש מזון לזחל הצרעה שבוקע מהביצה.

צרעה פלכית (פלך)

בשונה ממה שכולם חושבים, קיימים מספר סוגי צרעות שאינם מסוכנות לאדם. למעשה, קיימות צרעות שדווקא מועילות לסביבה ואף נחשבות ידידותיות. דוגמה לצרעות ידידותיות היא צרעות פלך. הן ידועות בגופן הארוך והדק ובקינים שלהן העשויים מבוץ. הן בונות קן קטן מבוץ באזורים גבוהים ובדרך כלל יחיו בו מספר בודד של צרעות. הוא נראה כמו פטריה הפוכה שמישהו הכין מנייר. ניתן להסירו לבד במידה ואין בו פעילות. במידה ויש פעילות, מומלץ להזמין הדברה של צרעות.

הדברת צרעות במזגן

בתחילת האביב ובמהלך הקיץ מתקבלות מידי יום פניות לגבי צרעות במזגן. האופן הקלאסי שצרעה נכנסת לתוך המזגן היא דרך החור של הצנרת.
במקרים רבים מתקיני מזגנים לא אוטמים חורים, ונשאר פתח בין הקיר לצנרת שדרכו צרעות נכנסות. ברגע שהמלכה תקים קן בפנים, כל הצרעות יגיעו לשם באופן מידי. ראיתם צרעות יומאות מהמזגן? כנראה שזו הבעיה ובשביל לפתור אותה צריך לעשות ריסוס נגד צרעות.

הדברת צרעות בקיר: איך צרעות נכנסות לקירות?

חריץ קטן יכול להוביל את הצרעה לתוך הבית שלכם ולהקים בו קן. בשביל למנוע מצב כזה, חשוב לוודא שאין חורים בקירות הבית. בדרך כלל נראה אותן נכנסות ויוצאות מאזור מסויים. שעות הפעילות שלהן במהלך היום, ולכן בשעות הבוקר נבחין בצרעות יוצאות מהקיר, ובשעות הערב נראה אותן חוזרות.

האם צרעות מסוכנות?

צרעות יודעות להגן על עצמן מפני האדם בכל מצב שבו שמרגישות מאוימות. במקרה סכנה צרעות יפעלו כצוות ויתקפו ביחד. ראית צרעות בתריס או צרעות בחצר? כנראה שקיים קן באזור. הדבר יכול להוות סכנה, במיוחד מול ילדים קטנים. הדברת צרעות דורשת איש מקצוע, ניסיון להסיר קן ללא הכשרה וציוד מתאימים עלול להוביל למצבים מסוכנים ולסכנת עקיצה.

מה עושים כשנעקצים מצרעות?

עקיצת צרעה זאת חוויה כואבת ולא נעימה. חשוב לדעת כיצד לטפל בעוקץ של צרעה, בשביל להפחית כאב ולמנוע סיבוכים פוטנציאליים. אם נעקצתם, הצעד הראשון הוא להסיר את העוקץ במידה והוא עדיין בעור שלכם. מומלץ להשתמש בפינצטה או בציפורניים. לאחר מכן, לשטוף את האזור הפגוע במים וסבון. ממליצים להניח קוביית קרח על אזור העקיצה בשביל להפחית כאב. במצבים של כאב קיצוני אפשר לקחת משכך כאבים ללא מרשם. מצב חרום שיכול להופיע אצל מי שאלרגי ומחייב עזרה רפואי: קשיי נשימה, נפיחות בפנים או בגרון, דופק מהיר.

מה עושים בשביל להימנע מעקיצת צרעות?

נתקלתם בצרעה? חשוב להישאר רגועים ולהימנע מהתגרות בה. הימנעות מצעקות או נפנופי ידיים. ממליצים להימנע מבשמים וריחות חזקים. צרעות נמשכות לצבעים כמו אדום, צהוב וכתום, יוצאים לטבע? הימנעו מצבעים אלו. שתיה מתוקה מושכות אותן מאוד, זיכרו זאת.

הרחקת צרעות: איך ניתן להרחיק צרעות?

לא מומלץ להרחיק צרעות לבד בלי מיגון, ניסיון וכלים מתאימים. בשביל הרחקת צרעות צריך להזמין הדברה מקצועית.
הרחקת צרעות באופן עצמי עלולה להיות מסוכנת. אופן הדברת צרעות יהיה באמצעות ריסוס או איבוק ישיר.
במצב שבו אין קן אך יש מפגע של צרעות, ניתן להשתמש בפיתיון מורעל.

צרעות בחצר: איך להרחיק צרעות בחצר?

פעולות להרחקת צרעות בחצר:

  • הרחיקו כל מקור מים ומזון כמו פירות שנפלו מהעץ.
  • הקפידו לסגור פחי אשפה שעלולים למשוך אותן.
  • אטמו סדקים בקירות החיצוניים ביתכם כדי למנוע מצרעות לבנות קן.
  • מומלץ לשתול עשבי תיבול ופרחים הדוחים צרעות, כגון נענע, טימין ואקליפטוס.

 

ריסוס נגד צרעות מה זה אומר?

כשמדובר בריסוס נגד צרעות, ישנן שתי שיטות נפוצות: נוזל וקצף. שתי השיטות הללו יעילות בהרחקת צרעות. הדברה בתרסיס הוא אופציה נהדרת להדברה ממוקדת, במיוחד באזורים שקל להגיע אליהם. הריסוס יהיה בעזרת תרסיס יעודי בשם "צרעון" איתו מדבירים ישירות לתוך הקן, אחרי מספר דקות הוא יושמד. הפעולה גם תמנע מהן לחזור לאותו מקום. לבסוף ניתן להסיר את הקן. במידה ויש חורים, מומלץ לעשות איטום. ריסוס צרעות עושים רק אחרי ניטור וזיהוי הקן.

הדברת צרעות מחיר- כמה זה עולה?

מחיר להדברת צרעות בבית בריסוס או באיבוק נשאר זהה. העלות משתנה בהתאם לגורמים הבאים: מקום, נגישות, והאם צריך ניטור וחיפוש. הדברה במקומות נגישים כמו תריסים בתוך הבית עולה בין 500 ל-250 ₪. הדברת צרעת במקומות גבוהים שאין אליהם גישה כמו: עצים, קירות חיצוניים גבוהים עולה בין 700 ל-350 ₪. במקרים נדירים בהם קיים צורך במנוף, תתבקש תוספת תשלום מול המנוף.

הדברת צרעות בבית

הדברת צרעות בגובה- איך עושים הדברה במקום גבוהה?

כשמדובר בקן שנמצא בגובה, בחורים ופתחים שיש בקירות, נצטרך פתרונות מתקדמים להדברת צרעות. במידה והוא ממוקם כך שניתן להגיע אליו בעזרת סולם, מדבירים אותו באופן ישיר. כשמדובר בקומה גבוהה בבניין, תרסיס יעודי מתחבר למוט ארוך כדי להגיע אליו ולרסס אותו. במקרים נדירים, צריך להשתמש במנוף כדי להגיע אליו. החדשות הטובות לא משנה היכן הוא נמצא, תמיד יש פתרון. הדברה בגובה מצריכה ניסיון ומקצועיות, לא כל אחד יודע להתמודד עם מצבים כאלו. כשאתם מזמינים הדברה לצרעות שנמצאות בגובה, הסבירו זאת בשיחת הטלפון, וודאו שהמדביר יכול להתמודד עם זה.

הדברת צרעות בגינה מתי זה אפשרי?

כדי לעשות הדברת צרעות בצורה יעילה, חשוב לזהות את הקן ולחסלו ישירות. ריסוס פשוט על הצרעות שגלויות לעין לא יעזור, מכיוון שהן עשויות להגיע ממקום נסתר. הדברה בשטח פתוח תהיה בעזרת פיתיון רעיל שגורם להן להגיע אליו ולאכול ממנו.
אחרי שהן אוכלת מהפיתיון הרעיל, הן מרעילות את שאר הקן. ברגע שהמלכה תמות, כל הקן יושמד. כשמזהים צרעה בגינה לא ממתינים לעקיצה, שימרו מרחק והזמינו הדברה בהקדם.

הדברה ירוקה נגד צרעות ודבורים

הדברה ידידותית לסביבה כוללת שימוש בחומרים לא רעילים העשויים משילובי צמחים. שיטה זו יעילה וידידותית יותר בהשוואה לשימוש בחומרים רעילים. מומלץ במיוחד לבתים עם ילדים קטנים, חיות מחמד ואנשים עם אלרגיות. הדברה ירוקה מאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה ואינה מותירה סימנים או ריח. בחירה בהדברת צרעות ירוקה מספקת הזדמנות להגן על הסביבה תוך שמירה על מרחב המחיה נקי ממזיקים. הוא מושלם לבתים, דירות, חצרות ועסקים. הדברה ירוקה מתבצעת באמצעות תיבות האכלה. הן נכנסות לתיבה במטרה לחפש מזון ואינן יכולות לצאת חזרה. מדובר בהדברה הומנית שלא הורגת אותן. השיטה הזו מקובלת מול דבורים, כשמדובר בחיה מוגנת שאסור להדביר.

נחיל צרעות- איך הוא נראה?

נחיל של צרעות מתאסף בקבוצה גדולה סביב הקן או מקור מזון. הוא יעוף בתבנית מעגלית, וייצור צליל זמזום שניתן לשמוע מרחוק. גודל נחיל יכול לנוע בין כמה עשרות לכמה מאות. אחד המאפיינים הייחודיים ביותר לנחיל הוא האופן שבו הן עפות. בניגוד לדבורים, שעפות בקו ישר, צרעות יתרוצצו באוויר, יבצעו פניות מפתיעות ושינויי כיוון. דפוס טיסה לא יציב זה יכול להקשות על חיזוי לאן יגיע הנחיל הבא. כשנתקלים בנחיל, חשוב להישאר רגועים ולהימנע מתנועה.

איך מבדילים בין צרעה לדבורים?

צרעות ודבורים נראות דומות אבל יש כמה הבדלים מרכזיים שיכולים לעזור לאיבחן:
מראה: נוטות להיות בעלות גוף דק בעלות מותניים צרות, בעוד שדבורים עגולות ומטושטשות יותר.
התנהגות: תוקפניות יותר מדבורים ויכולות לעקוץ יותר מפעם אחת, בשונה מדבורים שימותו מיד אחרי העקיצה הראשונה.
מזון: טורפות וניזונות מחרקים אחרים, ואילו הדבורים אוכלות עשב וניזונות מצוף ואבקנים.
קן: בונות לעצמן קן מבוץ, ואילו הדבורים בונות קן משעווה.

K300 נגד צרעות

תכשיר הקיי 300 מחסל כל חרק שמרססים עליו אך לא יפתור בעיית מזיקים. כשמדובר בצרעות, חייב להבין שהתכשיר הורג צרעות שבהן הצלחתם לפגוע, זה לא אומר שבאותו הרגע הרגתם את כולן, הן עדין יכולות לתקוף. הדברה עם K300 לא מומלצת, אבל אם בכל זאת החלטתם לנסות לבד, וודאו שיש לכם ציוד הגנה מתאים:

  • הקפידו ללבוש ביגוד מגן, כולל כפפות, שרוולים ארוכים ומכנסיים.
  • אתרו את הקן והתקרבו אליו לאט ובזהירות.
  • חבר את K300 למוט ארוך או כבל מאריך כדי להגיע בבטחה לקן.
  • הפעל את K300 וכוון אותו אל הקן, באמצעות התפרצויות קצרות כדי להרוג את הצרעות.
  • חזרו על התהליך עד שכולן מתות.

5 פעולות שיעזרו בבחירת מדביר צרעות

  1. כשמחפשים מדבירים, וודאו שהוא בעל רישיון וניסיון בהדברת צרעות ולא ללכת רק על האפשרות הזולה ביותר.
  2. חפשו חברות המשתמשות בשיטות השמדה ידידותיות לסביבה.
  3. בקש המלצות וקיראו ביקורות מלקוחות קודמים.
  4. לבסוף, השווה מחירים ושירותים זה יעזור לך לקבל אפשרות שהכי מתאימה לתקציב והצרכים שלך.
  5. ודאו שלחברה שתבחרו יש ניסיון וכלים מתאימים כדי להבטיח תוצאות משביעות רצון.

למידע וייעוץ חינם ללא התחייבות צלצלו אלינו, אנחנו לשרותכם זיסמן הדברות.

הדברת צרעות תל אביב

זיסמן הדברות מספקים שרותי הדברה בתל אביב ויכולים להגיע אליכם תוך שעה. המדבירים שלנו עובדים על אופנועים ומתניידים בעיר בקלות וללא בעיות תנועה או חניה. מחפשים מדביר צרעות בתל אביב? דברו איתנו, נשמח לעזור! הדברת צרעות מקצועית עם ציוד מתקדם וחומרי הדברה הטובים בשוק.

כיצד מדבירים צרעות?

קיימות שלוש שיטות להדברת נגד צרעות: ריסוס, איבוק, פיתיון מורעל. כל אחת מהדרכים מתאימה למצב שונה. בריסוס לדוגמא פועלים באופן ישיר על הקן. איבוק ניתן להדביר רק בשטח פתוח ישירות על הקן. פיתיון מורעל מתאים לשטח פתוח שלא מוצאים בו את הקן.

מה עושים נגד צרעות?

יש 4 פעולות שניתן לעשות לצורך הרחקת צרעות: הקפידו לסגור פחי אשפה, שימרו על חצר נקייה מפירות שנופלים מהעץ, איטמו חורים בקירות שעלולים להוות מקום לקן, ישנם צמחים שמרחיקים צרעות, ניתן לשתול כמה מהם בגינה.

איך להוציא את הצרעות מהמזגן?

צרעות שיוצאות מפתחי המזגן מעידה על קן שנמצא בפנים. מומלץ לצאת מהחדר, לסגור את הדלת ולהזמין מדביר.

כמה עולה הדברת צרעות?

מחיר להדברה מתחיל מ-400 שקלים ומעלה. המחיר תלוי בגישה, גובה וגודל הקן.

איך נראת צרעה?

צרעות הן חרק מעופף בעל גוף דק עם מותניים צרים, שני זוגות כנפיים ועוקץ. הן מגיעות במגוון צבעים כולל צהוב, שחור, חום וכחול מתכתי או ירוק. לרוב המינים יש גוף חלק ומבריק, בעוד שלדבורים יש גוף שעיר.

כמה סוגי צרעות יש בישראל?

בישראל קיימים 4 סוגי צרעות נפוצים: צרעה מזרחית, צרעה גרמנית, צרעת הפלך, צרעה טייחת שחורה