זיסמן הדברות לוגו רוחב

לוכד עכברים מקצועי מתחייבים לפתרון הבעיה!

אם תשאלו לוכד עכברים ותבקשו להבין כיצד הוא נדרש לטפל במכרסמים הללו, הוא ישיב שיש כמה וכמה שיטות. ישנן שיטות קטלניות ויש שיטות שאינן קטלניות. אופי הטיפול תלוי במיקום, במספר העכברים, ברצונו של מזמין העבודה ובגורמים נוספים.
מחיר לכידת עכברים בידיים יהיה בין 700-1200 ש"ח, כמובן שהמחיר תלוי גם בשעת הביקור של לוכד העכברים בביתך. לוכד עכברים יקבע את מחירו בדרך כלל לפי אופן ושיטת עבודתו. ישנם לוכדי עכברים שמבצעים לכידת עכברים בידיים, פעולה מסוכנת שדורשת ידע וניסיון בתחום. בדרך כלל, יהיה קשה ואף בלתי אפשרי ללכוד עכבר באמצעות הידים, אבל לא בפני לוכד עכברים מנוסה. מחיר לכידת עכברים בידיים יהיה גבוה גלל שיכול לקחת הרבה זמן, מספר שעות, עד ללכידת העכבר. בלי קשר, שלוכד עכברים מקצועי יגבה תשלום עבור הסיכון והיחודיות שלו ללכידת העכבר.

לכידת עכברים בבית עם לוכד מקצועי תתחיל בתשאול ונסיון של הלוכד להבין וללמוד את השטח ואת מסלול הפעילות של העכבר בבית. ניתן ללמוד את מסלולו של העכבר בבית באמצעות הגללים של העכבר, אותם בוודאות ישאיר ברחבי הבית. עכבר בבית בדרך כלל יחפש מזון ולכן המטבח והמזווה יהיו מקומות בדיקה ראשונים, שם גם נחפש את הגללים של העכבר. לאחר מציאת הגללים ואיתור המסלול שלו, כל שנשאר ללוכד העכברים הוא לגרום לעכבר לצאת ממקום המסתור שלו או להמתין לחזרתו לבית ( בדרך כלל בלילה) בחיפוש אחר מזון.

עכברים בבית מה הפיתרון?

במקרה בו ראיתם עכבר בבית והוא נמצא בחדר, מה שנכון ומומלץ לעשות נגד העכבר בבית הוא ולסגור אותו בחלל אחד. ההמלצה היא לסגור חלונות ודלתות. נכון שזה בניגוד לרציונל שלנו, אבל במקרה שבו ראינו עכבר בבית פעולת הבידוד שלו תעזור ללוכד וגם לכם, לישון בשקט. המטרה היא לבודד אותו במקום אחד על מנת שהלוכד עכברים יביא ללכידתו מיד עם הגעתו. זה מצב אידיאלו עבור לוכד העכברים, כל שעליו לעשות הוא רק לתפוס את העכבר בידיים ולהוציא אותו חזרה לטבע.

מצאתם קקי של עכבר?
שלחו אלינו לזיהוי מהיר! ללא עלות או התחייבות!

כמה עולה שרות של לוכד עכברים?

מחיר של לוכד עכברים נקבע לפי תנאי השטח. אם מדבור בעכבר בבית, המחיר יהיה עבור לכידה\תפיסה\הרעלה של העכברים.
אם מדובר בעכברים בשטח בפתח כמו גינה, חצר, בניין מגורים משותף, אופן הטיפול יהיה ברעלים לתקופה של חודש לפחות. במצב של עכברים בשטח פתוח, אין אפשרות ללכוד את העכברים והסיבה לכך היא שיש אינסוף עכברים בשטחים פתוחים ולכידה של אחד, לא יפתור את הבעיה.

להלן מחירון ללכידת עכברים בסיטואציות שונות:

איפה העכבר נמצא?

מחיר לוכד עכברים (מחיר לא כולל מע"מ)

עכבר בבית, עכבר בדירה החל מ- 400 ₪
עכבר במטבח החל מ- 400 ₪
עכברים בחצר, עכברים בגינה החל מ- 450 ₪
עכברים בגג רעפים החל מ- 450 ₪
עכברים בבורות ביוב החל מ- 450 ₪
עכברים בבית קרקע החל מ-500 ₪
עכברים בעסק החל מ-500 ₪
עכברים בבניין מגורים משותף החל מ-500 ₪
עכברים בשטח פתוח החל מ- 500 ₪

איך לתפוס עכבר בבית?

חשבתם על לנסות לפתוס עכבר לבד בבית? לא בטוח שתצליחו. לא רק שאתם נחשפים לסכנות ומחלות, גם הסיכויים שלכם לתפוס את העכבר בבית שואפים לאפס. הסיבה לכך, עכבר יכול לעבור בפתח של כ-1.5 ס"מ. העכברים מאופיינים כחיות חסרות חוליות, דבר המאפשר להם לעבור בכל צורה של חור, מספיק מרווח שבו עובר הראש, כל הגוף יעבור גם כן. בנוסף, מאופיין העכבר כזהיר וזריז מאוד. יש לו חושים חדים ויכולת תנועה מהירה. כל אלו ביחד, מאפשרים לו לנוע במהירות ולברוח דרך כל חריץ. הסיכוי של אדם לא מיומן לתפוס עכבר בבית לבד קטן מאוד ומסוכן. ההמצלמה שלנו במקרה שבו ראיתם עכבר בבית, לפנות ללוכד עכברים מקצועי.

לכידת עכברים ושחרור בטבע, האם זה אפשרי?

לפני שנדבר על הדברת עכברים במובן הקטלני, כדאי לציין שיש שיטה שלפעמים נעשה בה שימוש. זוהי שיטה של לכידת המכרסם במלכודת. אלא שהמלכודת לא חייבת להיות קטלנית כך שלמעשה העכבר שנלכד בפנים פשוט לא יכול להימלט. לאחר מכן, אוספים את המלכודת ופשוט משחררים את העכבר. אך על מנת שהמכרסם לא פשוט ישוב ויטריד אתכם, חשוב כמובן לשחרר אותו במקום מרוחק, בטבע. הבעיה היא שלא תמיד אפשר למצוא מקום שבו העכבר אכן יוכל לשרוד ולשחרר אותו במקום שיפגע למשל בגידולים חקלאים – גם כאן יש בעיה.

מה זאת אומרת מלכודות קטלניות?

לא כל מדביר עכברים עושה בזה שימוש, אבל יש שיטה של מלכודות קטלניות. מלכודות אלה נועדו לא רק ללכוד בפנים את העכבר ולמנוע ממנו לברוח אלא גם נועדו לקטול אותו במקום. אין ספק שיש אנשים שנרתעים מהשיטה הזאת משום שהיא נחשבתם בעיניהם לבלתי הומנית. יחד עם זאת, מי שסובל ממכה של עכברים ומבין את הסיכונים, עשוי שלא להסכים. על כל פנים, יש שיטה נוספת אשר נחשבת למקובלת (מאוד) על ידי מדבירים.

הדברה באמצעות רעל

שיטה נוספת שבה נוקטים על מנת לבצע הדברת עכברים וחולדות הינה שימוש ברעלים. למרות שיש אנשים ללא ניסיון שמנסים להניח פיתיונות מורעלים, יש בכך סכנה. אם לא שמים את הרעל בצורה נכונה ובמקומות מתאימים כפי שעושים מדבירים מקצועיים, הדבר עלול להוות סכנה לא רק לעכבר או לחולדה. אם חלילה פעוט מכניס לפיו רעל עכברים, עלול לקרות אסון. זאת ועוד, גם אם חיית מחמד נחשפת לאותו הרעל, היא עלולה לחלות ואף למות. ההתמודדות המתאימה, אם כן, היא להיעזר בלוכד או מדביר אפשר יודע בדיוק היכן, כמה, איפה ומתי להניח את הפיתיונות המורעלים.

3 הדיברות לבחירת מדביר להדברת עכברים

כשירות לקורא, אנו מציעים לשים לב לשלושת הדיברות לבחירת מדביר מתאים. אם מסתכלים רק על כל מה שקשור עם לוכד עכברים מחיר, הרי שזוהי טעות. השוואת מחירים עשויה לעזור לכם לחסוך כסף, אך אם ההדברה לא תיעשה במקצועיות, בחוכמה ובבטחה, המחיר יהיה בסופו של דבר כבד. חשוב לבחור מדביר הפועל ברישיון. בנקודה הזאת אין פשרות. מדבירים עשויים להשתמש בשיטות שעלולות להזיק לבעלי חיים, לסביבה ואפילו לבני אדם. הרישיון לעסוק מקצוע זה מעניק שקט נפשי וכמובן גם תוצאות מוצלחות. אם אתם מגלים את בעיית העכברים ורוצים לשים את העניין הזה מאחוריכם ומהר, הזמינו איש מקצוע זמין. כלומר, אם אתם מתקשרים אל לוכד עכברים תל אביב שיכול להגיע מהר, תוכלו מהר מאוד לחזור לשגרה. אם כן, שלושת הדברות הן, לפי סדר החשיבות – רישיון מדביר מקצועי, זמינות ומהירות ההגעה ללקוח וכמובן מחיר הוגן שמשקף את איכות העבודה. אם חשובה לכם שהמדביר יפעל בשיטה מסוימת (למשל הדברה ירוקה) זה עוד קריטריון שכדאי שתשימו אליו לב.

מדוע בעצם חשוב להדביר עכברים?

עכבר איננו חיית טרף, הוא לא נושך אנשים בדרך כלל (בניגוד לחולדות שמרגישות מאוימות). יש אפילו אנשים שמגדלים עכברים לבנים בתור חיית מחמד. לכן, אולי תשאלו מדוע בעצם חשוב להדביר עכברים. אפשר לומר כי הדברת עכברים נחוצה מכמה סיבות. קודם כל, ישנה הסיבה ההיגיינית. השתן והצואה של מכרסמים עלולים להוביל לתחלואה גם בקרב בני אדם. כאשר גללי עכברים ושתן נמצאים במטבחים, במזווה, במפעלי מזון או במסעדות, הדבר עלול בהחלט לבוא לידי ביטוי בתחלואה ופגיעה תברואתית קשה. אם כן, עכברים שמכרסמים מזון עלולים גם כן להעביר מחלות דרך שתן וצואה, אך בכך לא מסתכם העניין. יש כמה מחלות שיכולות לעבור מעכברים (או מחולדות) לבני אדם. אמנם מחלת הדבר, כך מאמינים, שייכת לעבר אולם מחלות כמו עכברת (יש דבר כזה) ומחלות אחרות, עלולות לעבור אלינו או אל ילדנו. כמו כן פרעושים וקרציות שעוקצים מכרסמים וגם בני אדם עלולים להעביר מחלות כלומר לא רק נשיכה עלולה להיות מסוכנת. דבר אחרון, לוכד עכברים שתופס עכברים או חולדות שם קץ לתופעות אחרות. יש אנשים שממש שומעים את המכרסמים מצייצים או מכרסמים בלילות ולא מצליחים לישון. המכרסמים עלולים לא רק לכרסם מזון אלא גם לכרסם רהיטי עץ ודלתות, אפילו לכרסם חוטי חשמל ולפגוע בתשתיות של מבנה. הדברה פותרת את הבעיה.

מה עושה לוכד עכברים?

ישנה אפשרות ללכידת עכברים בבית בשיטות הומניטריות שבהן לוכדים את העכברים בכלוב באמצעות פיתיונות ולאחר לכידת העכברים, משחררים אותם בטבע. ישנם מדבירים בודדים שיבצעו לכידת עכברים באמצעות הידיים. לכידת עכברים באמצעות הידיים תתאפשר רק כשהעכבר בבית, כמעט ובלתי אפשרי ללכוד עכבר בידיים בשטח פתוח. העכברים מהירים מאוד ועוברים כמעט בכל חור. מה שמאפשר להם לחמוק בקלות. לכידת עכברים בבית בידיים תתאפשר רק לאדם מיומן ומנוסה בתחום. לכידת עכברים בידיים לבד, מסוכנת ולא מומלצת. אם יש לכם עכברים בבית ואתם רוצים לישון בשקט, מומלץ להזמין לוכד עכברים מקצועי שיתן תוצאות בזמן הקצר ביותר שניתן. כאשר מזמינים לוכד עכברים בדרך כלל השירות שיציעו לכם יהיה לכידת עכברים באמצעות מלכודות שונות עם פיתיונות. המטרה העיקרית של לוכד עכברים היא להביא ללכידת העכברים במינימום שימוש ברעלים וסכנה לסביבה. במידה ולוכד העכברים שהזמנתם עושה גם שרותי לכידת עכברים בידיים, תיתן לכם האפשרות הזו בשיחת טלפון מולו. (ושוב, לא רבים המדבירים שעושים לכידה בידיים. קחו בחשבון שהמחיר בהתאם).

הדברת חולדות במלכודת הומנית

לוכד עכברים מחיר

מחיר עבור לוכד עכברים תלוי מאוד בטיפול ובאופן הלכידה שהמדביר מציע לכם. לוכד עכברים מקצועי בדרך כלל ידרוש מחיר גבוה על שרות לכידת עכברים בדיים. לוכד עכברים רגיל, יבצע את לכידת העכברים באמצעות מלכודות שונות ותיבות האכלה. מחיר שיגבה לוכד עכברים בגין השרות, תלוי במספר הביקורים שעליו להגיע ואופן הטיפול המומלץ ע לפתרון הבעיה. ישנם לוכדי עכברים שמבצעים לכידת עכברים בידיים והמחיר בין שרות זה יהיה סביב ה-800 ש"ח ללכידת עכבר בבית. לכידת עכברים בידיים בחצר לא תתאפשר בדרך כלל והסיבה לכך היא שלצורך לכידת עכבר האידיאל הוא להביא אותו לחלל אחד סגור, כמו חדר. לעכבר יכולת תנועה זריזה ולכן כמע ובלתי אפשרי ללכוד עכבר בידיים בשטח פתוח. אם מדובר בלכידת בעכבר בבית ואופן הטיפול יהיה באמצעות פיזור מלכודות שיכלול פינוי לאחר הלכידה והתחייבות עד ללכידת העכבר, המחיר נע בין 450 ₪ ל- 600 ₪. כמובן שניתן יהיה למצוא לוכד עכברים בטווח של 300 ₪ עד 400 ₪ אך שימו לב כי הטיפול שיציעו יהיה פיזור מלכודות ללא התחייבות ללכידה וללא פינוי העכבר והמלכודת במידה ונלכד. דבר שלפעמים לא יוביל לתוצאות והכסף שלכם ילך לפח. הסיבה לכך היא משום שלכידת עכברים לפעמים אורכת זמן. לא כל פיתיון מושך כל עכבר ולכן אם לא נלכד עכבר תוך 48 שעות על המדביר לחזור ולהמשיך לנסות לגרום ללכידת העכברים. לפני הזמנת לוכד עכברים חשוב לקרוא המלצות וחוות דעת של לקוחות עם מקרים דומים ולפי זה לבחון ולבחור את חברת ההדברה או לוכד העכברים שאותו תרצו להזמין. לוכד עכברים מקצועי ייתן מחיר שיכלול את איכות השירות והתחייבות לתוצאות.

עכבר והמאפיינים החשובים שלו

אחד המזיקים הבעייתיים ביותר בעולם כולו ובכלל זה במדינת ישראל, הוא העכבר. מדובר ביונק המסוגל לחיות בתנאים קיצוניים, שבהם יונקים אחרים אינם יכולים, בדרך כלל, לשרוד. בנוסף, מדובר ביצור חי שעלול להיות נשא של טפילים, חיידקים ונגיפים שונים. ואכן, במהלך ההיסטוריה ידועים מקרים רבים של מגפות אשר העכברים היו הנשאים הראשיים של הנגיפים שגרמו למקרי מוות כל כך רבים, במקומות שונים בעולם. במשך השנים התפתחו שיטות שונות לטיפול בעכברים. עם השיטות השונות לטיפול בעכברים ניתן למנות הדברת עכברים, לכידת עכברים וכן צרופים שונים בין שיטות הטיפול הללו. מהו בעצם עכבר? למה הטיפול בהדברת עכברים עלול להיות כל כך מורכב ובעייתי? מהן השיטות השונות לטיפול בבעיה של עכברים ומהן המגבלות של השיטות הללו? היכן אפשר לשלם עבור עבודה מקצועית של לוכד עכברים מחיר מצוין תמורת תוצאה מעולה?

העכבר, אשר השם הלטיני שלו הוא MUS, הוא סוג של יונק קטן. בישראל, הסוג הנפוץ ביותר של עכברים הוא העכבר המצוי. המאפיינים העיקרים של העכבר הם היכולת שלו לשרוד במגוון אזורים, השרידות שלו בתנאי מחיה משתנים והיכולת שלו להסיק מסקנות ולפעול על פיהן. לא בכדי נחשבים העכברים לחיות המעבדה הפופולאריות ביותר בעולם לעריכת ניסויים שונים. הביטוי "עכבר מעבדה", המתייחס לחיה בעלת רמה גבוהה של מודעות ויכולת ללמוד ולהסיק מסקנות, משקף בצורה מדויקת את כל היתרונות השכליים של העכבר. עם זאת, מדובר בחיה בעייתית ומזוהמת. למרות הכתרים שנקשרו לראשה והדימוי החיובי שלה (בעיקר בסרטים לילדים והסרטים המציירים), העכבר הוא חיה אשר חיה בזוהמה, אוכלת כל דבר אפשרי ובמרבית המקרים עלולה גם להיות נשאית של חיידקים ומחלות שונות. כאשר גובה לוכד עכברים מחיר עבור העבודה, הוא לוקח בחשבון תקופה לא קצרה של מאבק מוחות בינו לבין העכברים. זאת, במטרה לחשוף אותם ובשלב הבא ללכוד או להרעיל אותם.

למה הטיפול בעכברים מורכב ובעייתי

כאמור לעיל, העכבר הוא חיה אינטליגנטית למדיי. בנוסף, העכבר לומד מהר ומה שחשוב יותר – העכבר לומד מניסיונם של אחרים. דוגמה טובה לכך היא מצב שבו לוכד עכברים או מדביר, מפזר רעל עכברים בצורה של ממתקים או אוכל אחר. פיזור הרעל מתבצע בדרך כלל אחרי שהמדביר או לוכד העכברים למד את המסלול שבו העכברים המיועדים להדברה נעים. ואולם אם החומר הרעיל גורם למי שנוגס ממנו למוות מידי, הרי שיצא שכרו של המדביר בהפסדו. העכברים נעים בדרך כלל בקבוצות, וכאשר הם רואים שעכבר אחד אכל משהו ובעקבות כך קרס ומת, הם פשוט יימנעו מלהמשיך ולאכול את האוכל המורעל, וכן סוגים דומים של אוכל. זאת, ועדיין לא דיברנו כאן על חוש הריח המפותח שלהם חוש השמיעה, שבעזרתו הם יכולים לתקשר ביניהם ביעילות. לפיכך לוכד עכברים צריך לעשות שימוש חכם ברעל, ובעיקר להשתמש ברעלים שאינם גורמים למוות מידי. זאת, במטרה שבתודעה של העכברים לא ייווצר קשר בין אכילת הרעל לבין המוות. מנגד, מדובר בשיטת המתה בעייתית, הגורמת לעכברים לא מעט סבל.

לוכד עכברים 24/7 שזמין בכל שעות היממה

עכברים יכולים להיות פעילים בכל שעות היממה, וגם בלילה. כאשר מבחינים בהם בשעת לילה מאוחרת, כדאי למהר ולהתקשר לקרוא ללוכד עכברים 24/7. לוכד העכברים שזמין בכל שעות היממה, יגיע לביתכם עם הציוד המתאים ויפעל כדי ללכוד את העכבר במהירות וביעילות. עכברים הם בעל חיים חמקמק למדי, והם גם אינם טיפשים כלל וכלל, לכן יש צורך בעבודה של לוכד עכברים מקצועי כדי ללכוד אותם. כל ניסיון ללכוד לבד את העכבר, ללא עזרה מקצועית, יכול לגרום לכך שהעכבר רק יסתתר טוב יותר וימשיך להתחמק מניסיונות הלכידה שלו. לוכד עכברים 24/7 יכול לסייע לכם במצב כזה, ולמנוע התבססות של העכבר בבית שלכם.

אם אינכם בטוחים האם באמת יש עכבר בבית, ניתן תמיד לבדוק האם ישנם גללים אליפטיים ואפורים במקום כלשהו בבית, דבר המעיד על נוכחות של עכבר. אם מצאתם גללים כאלה, מומלץ לצלם אותם ולשלוח אותם ללוכד העכברים, על מנת שהוא יוכל לאבחן בוודאות האם מדובר בעכבר, או אולי מדובר בחיה אחרת (חולדה או שממית, למשל).

קקי של עכברים
קקי של עכבר

שלחו אלינו לזיהוי מהיר! ללא עלות או התחייבות!

למה חשוב לבחור לוכד עכברים מומלץ?

לפני שממהרים להזמין לוכד עכברים בבית, מומלץ לבדוק האם איש המקצוע מספיק מקצועי עוד לפני הגעתו. כמו שלא תלכו לכל רופא שמופיע ראשון בגוגל, כך אנחנו גם ממליצים ללא לרוץ ללוכד העכברים הראשון שתראו. לוכד עכברים מומלץ הוא אחד שמתחייב לתוצאה, וזה מה שחשוב שתדרשו מהלוכד עוד לפני הגעתו. לפי התוצאה נמדד המחיר. לוכד עכברים במחיר זול לא תמיד יפתור את הבעיה. התוצאה שתקבלו היא עדין עכברים בבית ופחות 300 ₪ בכיס. ההבדל בין לוכד עכברים מומלץ לבין לוכד עכברים רגיל הוא הניסיון שלו. לוכד עכברים מקצועי יגרור אחריו המון מחמאות וזה בוודאות. דמיינו רגע עכבר בבית שלכם, ולוכד עכברים מתחייב לכם לתוצאות תוך 24 שעות וזה באמת קרה. עכשיו תדמיינו רגע את אותו המצב רק שהעכבר לא נלכד גם אחרי שבוע של ניסיונות. דבר שיכול לקרות הרבה פעמים. ההבדל בין לוכד עכברים רגיל לבין לוכד עכברים מומלץ יהיה השירות שתקבלו תמורת המחיר שהציעו לכם. חלק מהמחיר שגובים בגין לכידת עכברים הינו בגין השירות. הרי שציינו כבר שלכידת עכברים יכולה לקחת זמן. ותאמינו לי שלא הייתם רוצים להזמין לוכד עכברים שיתנער מאחריות לאחר שהעכבר לא נלכד. אז לפני שמזמינים לוכד עכברים חשוב לבדוק שהוא אכן מומלץ. כיום ניתן לקרוא חוות דעת וביקורת כמעט על כל עסק. אם אין לעסק או ללוכד העכברים שהזמנתם חוות דעת או ביקורות, זה כבר סימן אזהרה. במצבים של לכידת עכברים או חולדות אנחנו ממליצים לבדוק שאכן לוכד העכברים נותן שירות , מגיע ועושה את המקסימום על מנת להביא ללכידת העכברים. אם המדביר מציין שמגיע פעם אחת בלבד, הסיכויים ללכידת העכברים שואפים לאפס. לוכד עכברים מומלץ ידע להתמודד עם כל סוגי האתגרים שעומדים בפניו. כזכור, העכברים מספיק נבונים ויודעים לחוש בסכנה . הדבר מקנה להם יכולת של למידת השטח והימנעות מחפצים חדשים. דבר שיקשה על לכידת העכברים. לעיתים מיקום המסתור של העכברים יהווה מכשול שגם אתו לוכד עכברים מומלץ חייב לדעת להתמודד.

זיסמן הדברות – לכידת עכברים והדברת מזיקים

חברת זיסמן הדברות מתמחה בלכידה של עכברים ובהדברה של כל סוגי המזיקים. החברה מעסיקה צוות של מדבירים מורשים ומוסמכים, שישמחו לסייע לכם בכל מקרה בו אתם מגלים נוכחות של עכבר בבית או בחצר שלכם. המדבירים יגיעו אליכם הביתה עם הציוד המתאים ללכידת העכבר, ויוכלו לעשות זאת בכל שעות היממה, כאשר אתם פונים לשירות ה-24/7 של החברה.
זיסמן הדברות מטפלת גם בכל סוג אחר של מזיקים, כולל הרחקת יונים והדברה של כל סוגי החרקים והתיקנים. החברה מתמחה במתן פתרונות הדברה איכותיים ומקצועיים, תוך הקפדה על כל אמצעי הזהירות הנדרשים ומתן שירות אמין, יעיל ומהיר.

טיפול בעכברים – הרעלה והדברה

שיטת הטיפול בעכברים שאותה התחלנו לפרט לעיל, היא השיטה המעניקה עדיפות להדברת עכברים. בשיטה הזאת, העדיפות היא לגרום למותו של העכבר ולמנוע את הצורך לארוב לו וללכוד אותו בשיטות שונות. הרעלת העכברים מתבצעת בשיטות שונות, אשר העיקרית שבהן היא, כפי שהוסבר לעיל, פיזור רעל עכברים אשר ההשפעה שלו עליהם היא מושהה. אבל כאשר נוקטים בשיטה הזאת, חשוב לדאוג גם לכך שלעכברים לא תהיינה אפשרויות אחרות להשיג מזון. לפיכך לפני הביצוע של הדברת עכברים, חשוב לדאוג לכך שמוצרי מזון טעימים ומושכים יהיו סגורים בצורה הרמטית ושלא יהיו מוצרים חשופים שיהוו עבור העכבר תחליף לפיתיון הרעיל אשר המדביר מפזר עבורו. אפשר לומר שמלאכת ההדברה היא במידה רבה סוג של מלחמת מוחות בין המדביר לעכבר, כאשר המדביר מנסה לחשוב כמו עכבר, על מנת להגיע אליו ולהעניק לו טיפול מתאים.

טיפול בעכברים – לכידת עכברים

שיטת טיפול אפשרית נוספת בעכברים, היא לכידה שלהם והרחקה שלהם מהמקום שאותו יש לנקות מעכברים. לרוב, השימוש בשיטה הזאת נעשה אם למזמיני העבודה אין רצון להרוג את העכברים אלא רק ללכוד אותם ולהעביר אותם למקום אחר. אמנם יש בכך משם בעייתיות – משום שגם במקום אחר העכברים עלולים לגרום נזק לאנשים אחרים. ועדיין, רבים נרתעים, מטעמים הומאניים, מלהרוג בכוונה תחילה בעל חיים אשר רמת האינטליגנציה והמודעות העצמית שלו היא גבוהה.
סיבה נוספת לכך שמתעורר הצורך בלכידת עכברים דווקא, היא מקומות שבהם אחרי שהעכבר ימות, יהיה קשה עד בלתי אפשרי למצוא את הגופה שלו. במקרים כאלה, הגופה עלולה להרקיב ולהצחין את כל האזור למשך חודשים ארוכים. בדרך כלל מדובר במקומות סגורים, שבהם האפשרויות של העכבר להימלט הן מוגבלות, ומצד שני האפשרויות שלו להסתתר ולמות במקום שבן לא ניתן לגלות אותו הן בהחלט ריאליות.

שימוש במלכודות דבק נגד עכברים

מדבירים מקצועיים שמבצעים הדברת עכברים ולכידתם, נוהגים להשתמש בכמה שיטות מרכזיות כדי לטפל בעכברים. אחת השיטות הוותיקות ביותר מבוצעת על ידי שימוש במלכודת דבק. מדובר במלכודות שניתן לקנות בחנויות רבות, והן כוללות משטח מעץ שעליו יש דבק רב עוצמה. אופן השימוש במלכודת זו הוא על ידי כך שמניחים על גבי המשטח פיתיון כלשהו של דבר מזון, וממתינים להגעתו של העכבר. כאשר העכבר עולה על המלכודת, הוא נדבק אליה מכוח עוצמתו הרבה של הדבק, ואינו יכול לזוז יותר.

לכידת עכבר במלכודת דבק
לכידת עכבר במלכודת דבק

מדובר בשיטה יעילה מאוד, אך יש לדעת כי היא מסבה סבל לא מועט לעכבר שנלכד בה. ישנם סוגי מלכודות נוספים, שמשמשים ללכידת עכברים וגורמים להם פחות סבל, כמו מלכודת הדלת. השימוש במלכודות נחשב יעיל ביותר, והוא חוסך אמצעים אחרים, כמו פיזור רעל ברחבי הבית.
בבתים בהם יש חיות מחמד או נוכחות של ילדים קטנים ופעוטות, לא מומלץ להשתמש בשיטות של פיזור פיתיונות עם רעל, ולכן השימוש במלכודות הוא עדיף. במידה ואתם אינכם מעוניינים שייגרם לעכבר הנלכד סבל רב, תמיד ניתן לבקש מלוכד העכברים להשתמש באמצעי לכידה שאינם מכאיבים כל כך לעכבר.

שיטות נוספות ללכידת עכברים

כאמור, פרט לשימוש במלכודת הדבק, לוכד עכברים 24/7 יכול להשתמש גם באמצעים אחרים. ישנן מלכודות שבהן מניחים פיתיון בתוכן, וכאשר העכבר נמשך לנגוס בפיתיון, משתחרר קפיץ שסוגר את העכבר בתוך המלכודת. בסוג המלכודות הזה לא נגרם כאב לעכבר, וניתן להחליט מה עושים איתו, לאחר הלכידה שלו, כאשר הוא בריא ושלם. מאחר ועכברים נמשכים לסביבות שהן יחסית מלוכלכות או מזוהמות יותר, ניתן לבצע פעולה מונעת בבתים ובחצרות, ופשוט להקפיד על רמת היגיינה וסניטציה גבוהות. הדבר לא יכול להבטיח שלא יגיעו עכברים, אך הסיכוי לכך יקטן באופן משמעותי.

לוכד עכברים מחיר תמורת עבודה

בדרך כלל, גובה לוכד עכברים מחיר המגלם הן את המורכבות של העבודה שלו והן את הזמן שהוא מקדיש במטרה לאתר את העכבר או את העכברים בשלב הראשון, ובהמשך לעשות את כלל הפעולות הנדרשות על מנת ללכוד או להרוג אותם בשלבים הבאים. בחלק ניכר מהמקרים, הדברת העכברים משלסת לכידה שלהם במקום שאפשר, והמתה שלהם כאשר האפשרות הזאת היא ריאלית. אם יש לך עניין לבצע הדברה או לכידת של עכברים, אתה בדיוק במקום המתאים ביותר. זה המקום וזה הזמן ליצור אתנו קשר באמצעות האתר. המומחים שלנו ילמדו את הצרכים שלך וייעצו לך באשר לשיטת העבודה הנכונה והמתאימה ביותר עבורך.

לוכד עכברים 24 שעות

העכבר המפורסם ביותר בעולם הוא ככל הנראה מיקי מאוס, הדמות המצוירת של דיסני. מדובר בעכבר חמוד ביותר, שילדים אוהבים, אך במציאות – הימצאות של עכברים בבית היא אינה דבר נחמד כל כך. העכבר הנפוץ בישראל, שנוהג לחדור לבתים ולחצרות ולגרום להם נזק, נקרא עכבר הבית. הנוכחות שלו יכולה להיות טורדנית ביותר, והוא עלול לכרסם כל דבר כמעט הנמצא בבית, כולל חוטי חשמל וטלפון, פריטי ריהוט וארונות, וגם דברי מזון שמושארים ללא השגחה.
אחד היצורים היותר בעייתיים והפחות סימפטיים מצד אחד, שמצד שני נפוץ מאד וגר בסמיכות רבה לבני האדם, הוא העכבר. כל אחד נתקל בעכבר לפחות כמה פעמים בחיים שלו. בדרך כלל, מדובר בעכבר שנמצא בסביבה, אבל לא במצב או במקום שבו הוא יכול ממש לפגוע או להזיק. עם זאת, מעת לעת קורה מצב שבו עכבר אחד או יותר. מתנחל בבית של אדם או של משפחה או בקרבתו, וממרר לכל בני הבית את החיים. לוכד עכברים 24 שעות אמור לפתור את הבעיה במהירות וביעילות. מהי הייחודיות של העכברים ביחס למרבית החיות אשר נמצאות לעיתים קרובות גם בסביבת המגורים של האדם? אילו שיטות הדברה קיימות, ומתי כדאי להעדיף את השירותים הטובים של לוכד עכברים? היכן אפשר למצוא לוכד עכברים 24 שעות שיעשה את העבודה במהירות וביעילות?

במה העכבר שונה משאר המכרסמים?

עכבר בבית הוא אוכל כל, למרות שהוא מעדיף מזון ממקורות צמחיים. גודלו הממוצע הוא כ-10 ס"מ, ויש לו זנב ארוך, באותו האורך של גופו. הוא מצוי בכל רחבי הארץ, ויכול להימצא בבתים פרטיים, בחצרות, בשדות חקלאיים, ובכל סוג אחר של מבנה.
אחת התופעות המעניינות, היא העובדה שבעלי חיים רבים התרגלו זה מכבר לחיים בסמיכות לבני האדם. עם השנים, התחולל גם תהליך מתמשך של התקרבות בין בעלי החיים הללו לבין בני האדם. בחלק מהמקרים, בעלי החיים הבינו שאין צורך לפחד תמיד מבני האדם. מנגד, בני האדם הבינו שבמקרים מסוימים, בעל חיים לא רק שהוא איננו מזיק, הוא אפילו יכול להיות מועיל. חתולים וכלבים הפכו בני בית, והם מסייעים בין השאר גם בלכידת בעלי חיים פחות חברותיים כמו עכברים ונחשים. העכברים לא הצליחו לזכות במעמד הזה. זאת, למרות שמדובר בחיה תבונית למדיי אשא ניתנת לאילוף בקלות יחסית. ועדיין, העכבר הוא חיה מסוכנת וחסרת נאמנות בסיסית. בין אם מדובר באזורים כפריים ובין אם בעיר, העכברים נחשבים למזיקים שיש לטפל בהם. לוכד עכברים 24 שעות הוא לרוב התשובה לבני משפחה שזה עתה איתרו עכבר בבית.

הנזק שהוא משאיר אחריו יכול להיות רב למדי, ולכן, כאשר אתם מבחינים בנוכחות שלו בבית או בשאריות ההרס שהוא השאיר אחריו, מומלץ מאוד להזעיק לוכד עכברים מקצועי. שירותי לכידת עכברים ניתנים על ידי חברות הדברה, שמטפלות גם בסוגים אחרים של מזיקים. כאשר פונים לחברה מקצועית כמו זיסמן הדברות, ניתן גם להזעיק לוכד עכברים 24/7, שיכול להגיע עד אליכם בכל שעה, ולבצע לכידה של העכבר הסורר שגורם לכם נזק בבית או בחצר.

לוכד עכברים 24 שעות הוא לרוב התשובה לאלוה שזה עתה גילו עכבר בבית.

איך לוכדים עכברים?

אופן לכידת עכבר

מלכודת קפיץ לכידת עכברים באמצעות מלכודת קפיץ. יש להניח את המלכודת בצמוד לקירות עם פיתיון טרי. מומלץ להניח את המלכודות בשעות הלילה. בדרך כלל הלכידה תהיה בבוקר או ביום למחרת.
מלכודת דבק לכידת עכברים באמצעות מלכודת דבק עם פיתיון. מלכודת דבק חזקה שמיועדת לתפוס את העכבר בזמן שיטוט. המלכודת בצורת דף ויש להניח אותה על הריצפה בצמוד לקיר. על המלכודת יש להניח פיתיון טרי ולחכות בבוקר לתוצאות.
מלכודת דלת לכידת עכברים בצורה הומנית. מלכודת עכברים עם דלת שבתוכה שמים פיתיון שימשוך את העכבר פנימה. לאחר שהעכבר יכנס לתוך המלכודת, הדלת תסגר. לאחר הלכידה, יש לשחרר את העכבר בשטח בפתוח לפחות ק"מ מהבית.
פיזור רעל בתיבות האכלה לכידת עכברים באמצעות תיבות האכלה עם רעלים. הרחקת עכברים בטוחה לאדם והסביבה עם תוצאות לטווח ארוך. העכברים נכנסים לתוך תיבות האכלה, אוכלים מהפיתיון הרעיל וממשיכים בדרכם. לאחר מספר ימיים ימותו במחילות שלהם.

שיטות הדברה או לוכד עכברים 24 שעות

כאשר מגלים עכבר בבית, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לנסות וללכוד או להרוג אותו. זאת, משום שעכברים מתרבים במהירות, ואם עכבר מוצא עכברה בבית החדש, לא יעבור הזמן ותקום משפחת עכברים גדולה. מנגד, למרות שמדובר בחיה מסוכנת ומלוכלכת, רבים עשויים להתקומם נגד הריגה שלהם, בין אם באמצעות ירייה בהם הטבעה שלהם במים או הרעלה. הסבל שהחיה הזאת תעבור, בדרך כלל על לא עוול בכפה, מרתיע רבים וגורם להם להעדיף את השיטה של לוכד עכברים 24 שעות – לכידת העכבר באמצעים מתקדמים, ובהמשך שחרור שלו הרחק מבית, במקום שבו העכבר לא יוכל לחזור.

איך למצוא לוכד עכברים איכותי?

כאשר מחפשים לוכד עכברים 24 שעות איכותי, חשוב בראש וראשונה לוודא שללוכד העכברים יש רישיון מדביר. לרוב, הרישיון הזה מעיד על ניסיון ועל היכולת המוכחת של המחזיק בו ללכוד עכברים ומזיקים אחרים במהירות וביעילות. בנוסף, חשוב לבדוק מלכתחילה שלוכד עכברים יעשה שימוש בתחילה בפעולות לא קטלניות כנגד העכבר או העכברים. רק אם אין ברירה אחרת ומכת העכברים היא ממש בעייתית, אפשר יהיה לאשר הריגה של העכברים בשיטוח הרעלה שונות. אם יש בסביבת המגורים או בסביבת העבודה שלכם מכת עכברים, זה הזמן לפנות לשירותיו הטובים של לוכד עכברים 24 שעות. איש המקצוע יעקוב אחרי מסלול התנועה של העכבר בבית, יזהה אותו ויטמין מלכודות לאורך המסלול. עם לכידת העכבר הסורר, הוא ישוחרר לטבע, הרחק מהבית האמור יש לכם בעיית עכברים בבית או השכונה? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. הם ילוו אתכם לאורך כל הדרך עד לסיום תהליך ההדברה או לכידת העכברים…

כמה עולה שרות של לוכד עכברים?

מחיר של לכידת עכברים נקבע לפי תנאי השטח ומיקום העכבר. אם מדבור בעכבר בבית, בחלל סגור, המחיר מתחיל מ-400 ש"ח, אם מדבור במספר עכברים או בבית קרקע עם עכברים בחצר, המחיר יכולה לעלות.

לוכד עכברים או מדביר עכברים?

לוכד עכברים יודע ללכוד עכברים בידיים או בדרכים הומניות, מדביר עכברים בדרך כלל יעבוד רק עם מלכודות ורעלים. למידע נוסף, צרו קשר

כמה זמן לוקח ללכוד עכבר?

לכידת חולדה יכולה לקחת מספר דקות, 24-48 שעות ולעיתים גם שבועיים שלמיים, הכל תלוי בתנאי השטח. אנו מתחייבים לליווי ופתרון ללקוחותינו. לייעוץ צרו קשר עוד היום.

יש סכנה בלכידת עכברים?

לא קיימת סכנה כלל. לכידת עכברים עושים עם מדביר מוסמך, בעל ידע וניסיון שיודע לספק פתרונות ללא סכנה לאדם או לבעלי חיים. אם מנסים ללכוד עכברים לבד, קיימת סכנה, גם כי שימוש ברעלים בצורה לא מבוקרת ומקצועית, יכול לגרום נזק וגם כי ניתן להיפגע מהמכרסם (שריטות ונשיכות).