זיסמן הדברות לוגו רוחב

קקי של חולדות

תוכן עניינים

קקי של חולדה- כל המידע והסכנות שצריך לקחת בחשבון:

שולחים אלינו לזיהוי מהיר! ללא עלות או התחייבות!

קקי של חולדות בבית יהיה סימן זיהוי מוהבק לביקור של חולדה בבית שלכם. אז מה עושים ואיך יודעים ממתי הקקי שמצאתם? דבר ראשון, יש לנקות את הקקי עם כפפות ולשטוף עם אקונומיקה. כל מוצר שיש חשד שחולדה כירסמה או אכלה ממנו, יש לזרוק לפח. מתי בעצם צריך לעשות הדברת חולדות בבית או בבניין? התשובה היא , כל מקרה לגופו.

הדברת חולדות בבניין מגורים משותף – מומלץ לתחזק אחת לשנה בהדברת חולדות לצורך דילול אוכלוסיית המכרסמים סביב הבניין. טיפול אינטנסיבי ושמירה על סביבה נקיה וחדרי אשפה סגורים ימנעו מהתפשטות של חולדות סביב הבניין ובכך לדיירים יהיה שקט מחולדות ועכברים לאורך זמן.
הדברת חולדות בבית פרטי – בבית פרטי מומלץ לעשות הדברת חולדות אחת לשנה כמו בבניין מגורים משותף.
הדברת חולדות בדירה- הדברת חולדות בדירה לא עושים בדרך כלל. הטיפול נגד חולדות בדירה יהיה באמצעות מלדועות בשילוב פיתיונות.
אם מדובר בהדברת חולדות בבית פרטי , מחסן , משרד , דירה בבניין משותף או כל מבנה אחר , נפעל בדרך כלל באמצעות מלכודות שונות עם פיתיונות . המטרה תיהיה לעבודה כמה שפחות עם רעלים , ועל כך נרחיב בהמשב. תחילה , הנכון לעשות זה לחפש פתחים וחריצים שמהם החולדות יכולות להיכנס לתוך המבנה. לחולדות יכולות טיפוס מצוינות ולכן יכולות להיכנס לביתנו דרך החלון ולא משנה באיזו קומה אתם גרים. מגורים בסביבת עצים וצמחיה גבוה מקלה ומאפשרת לחולדות להתנייד ממקום למקום. צינורות וכבלים משמשים את החולדות לטיפוס גם כן. לצורך מיגור וצמצום טיפוס החולדות רצוי לגזום עצים וצמחייה הקרובה לחלון או למרפסת. לחולדות יכולות כרסום מצויינות והן משמשות אותן לאכילה , הגנה והשרדות בשטח. החולדות מכרסמות כבלים , צינורות או כל מכשול שעומד בדרכן במטרה להשיג אוכל.

קקי של חולדה
סימן זיהוי קקי של חולדה בבית

 

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

קקי של חולדה- תהיתם מאיפה יש לכם חולדה בבית?

לחולדות יכולת כרסום מעולות, דבר המאפשר להם בקלות לכרסם את הצנרת ולחדור לתוך השירותים שלכם. אם חולדה נכנסה אליכם הביתה, הדבר הראשון שהיא תעשה זה לחפש מקום מסתור. בלילה כשאין פעילות בבית, תצא החולדה בחיפוש אחר מזון בדרך כלל באזור המטבח.

איך נדע שיש חולדה בבית?

ניתן לזהות חולדה בבית באמצעות סימנים פשוטים, שהיא משאירה בדרך כלל בשטח. הסימנים שידליקו לנו נורה אדומה יהיו גללים של חולדה או כרסום. החולדה מחפשת מזון במטבח, מזון שנמצא על השיש יהווה עבורה כפיתיון והיא תנסה בכל דרך, באמצעות כרסום להגיע אליו. אם יש חולדה בבית, נבחין במטבח בכרסומים או דברים אכולים ובכך נחזק את החשש שנכנסה חולדה לבית שלכם. דבר נוסף, חולדות מחפשות מזון במטבח , את זה כבר אמרנו אבל בעקבות האכילה בדרך כלל החולדה תשאיר סימן נוסף לקיומה. הסימן יהיה גללים של החולדה. אם מצאתם גללים של חולדה בארונות המטבח, מאחורי המקרר, במזווה או בכל מקום אחר, יש לנקות את המקום ולראות לאורך מספר ימיים אם הגללים יחזרו למקומות שניקיתם. אם אכן ניסיתם את הבדיקה הפשוטה הזו ועדין מצאתם גללים של חולדה בבית, חשוב לטפל בבעיה ע"י הזמנת מדביר מקצועי נגד חולדה.

סימנים לכירסומים של חולדה
סימנים לכירסומים של חולדה

אם יש חולדות בבית, יהיה קקי של חולדות בוודאות – הסכנות שחשוב לדעת

החולדה חיה בביוב ובדרך כלל נחשפת בחיפוש אחר מזון. בדרך כלל אנחנו נרתעים מחולדות מתוך פחד. חולדה לא חיה מפחידה ובדרך כלל לא תתקוף אם לא חשה סכנה. הפחד האמתית מחולדות בבית הוא לא הן עצמן אלא הגללים של החולדה והשתן שלהן. החולדות עושות את הצריכים שלהן ביחד ולכן בדרך כלל לאחר שימצאו מזון במטבח, יעשו את צרכיהן ויברחו בחזרה למקום המסתור שלהן.
גללים של חולדה רוב הסיכויים שנראה, אבל מה בעניין השתן? כאן מתחילה כבר בעיה. השתן מתייבש מהר ולא תמיד ניתן לשים לב לכך. שתיה מכוס שנשארה על השיש בלילה וחולדה עשתה עליה או לידה צרכים, יכולה להוביל את מי ששתה מהכוס להידבקות במחלת העכברת. הגללים של החולדה והשתן שלה מסוכנים מאוד ומביאים איתם מחלות רבות לבית שלכם. לכן , אם אתם חושדים או יודעים בוודאות שיש חולדה בבית, חשוב לטפל בה באמצעות לוכד חולדות מקצועי עם ניסיון וידע בתחום. לפני הזמנת לוכד חולדות לטיפול פרטני בחולדה שפלשה לבית שלכם, אנו ממליצים על שטיפה יסודית של כל המשטחים במטבח באמצעות אקונומיקה. כל מזון שהיה פתוח או באזור שבו החולדה השאירה סימנים או שהיו על משטח חשוף במשך הלילה – יש לזרוק לפח ולא להשתמש בהם מהחשש כי היו במגע עם החולדה.

איך נזהה קקי של חולדה?

קקי של חולדה יכולים להגיע עד לאורך של כ- 1.5 ס"מ. צורתם של הגללים של החולדה מפותלים וארוכים.
ניתן לראות כמויות גדולות של הגללים של החולדה וזאת משום שהחולדות עושות צרכים בכמויות גדולות, מספר רב של פעמים ביום. ככל שיהיה לחולדה יותר מזון זמין, כמות הגללים תיהיה גדולה יותר.

הזמנת לוכד חולדות ומה עכשיו?

אם הבנו שיש חולדה בבית וכבר אין מקום לספק, חשוב להזמין לוכד חולדות מומלץ ומקצועי. הציפייה של כל אחד שיש לו חולדה בבית היא שיבוא מישהו ופשוט יקח אותה למקום אחר. אך לצערי לא כך קורה בפעול. כבר ציינתי שהחולדה היא חיה חכמה, וגם כאן החוכמה שלה משחקת לטובתה. מאוד קשה, עד בלתי אפשרי לתפוס חולדה. ישנם מקרים בודדים שהם החולדה נמצאת פיזית במקומות שניתן ללכוד אותה אבל בדרך כלל פעולת לכידת החולדה בבית אורכת מספר ימיים ומצריכה סבלנות מבני הבית. החולדה יכולה לעבור בפתחים של 3 ס"מ , לא חשוב מה גודלה. מספיק חור קטן והיא בורחת למקום המסתור שלה. הדרך ללכידת חולדה בבית בדרך כלל תהיה באמצעות פיזור סוגים שונים של מלכודות ביחד עם פיתיונות שונים שמושכים אותה לצאת ממקום המסתור שלה ולהילכד. החולדות חכמות ויוצאות רק כשיש שקט ואין פעילות בבית, בדרך כלל בלילה אבל גם במהלך היום אם אין איש בבית. הפיתיון מושך אותן לצאת והן נלכדות במלכודות שמפזרים בבית. אופן פיזור המלכודות וסוגיהן צריך להיות מבודק ע"י לוכד חולדות מקצועי על מנת שיתקבלו תוצאות טובות בשטח. הרבה פעמים מנסים ללכוד חולדה בבית באופן עצמאי ולא מצליחים. בדרך כלל הסיבה לכך היא חוסר ידע ומלכודות לא מקצועיות. מלבד להוצאת כספים מיותר על מלכודות שלא מביאות תוצאות החולדה מתחילה להיות סקפטית וחשדנית . הדבר יוביל לקושי בלכידתה בהמשך.

איך לוכדים חולדה בבית עם בעלי חיים?

הרבה פעמים פונים אלי לקוחות בטענה שיש להם חולדות בבית ולא ניתן לעשות דבר בגלל שיש להם בעלי חיים בבית.
אז תתפלאו, יש מה לעשות! בטיחות ועבודה מסודרת היא כלל ברזל ובמציאות של היום יש פתרון בטיחותי לכל בעיה. אז איך בעצם לוכדים חולדה בבית עם מגבלות? בבית שיש בו כלבים או חתולים אופן לכידת חולדות היה באמצעות תיבות האכלה בטיחותיות העשויות מפלסטיק קשיח המאושר עפ"י תקן אירופאי, תיבות עם מפתח שלא ניתן לפתוח, מלבד המדביר. בתוך התיבה יש מלכודת קפיץ שבה יהיה פיתיון שימשוך את החולדה להיכנס לתוך התיבה ובכך להילכד. התיבה בעלת פתח של 3 ס"מ ופרט לחולדה או עכבר שום בעל חיים לא יכול להיכנס פנימה או להיפגע. אופן הטיפול בתיבות האכלה עם מלכודת קפיץ יעיל מאוד לבתים עם תינוקות או בעלי חיים ומאפשר ללכוד את החולדה ביעילות ובטיחות. לכידת חולדה אורכת זמן. לוכד חולדות מקצועי יביא ללכידת חולדה תוך 24 עד 48 שעות אבל ישנם מקרים בהם החולדה חכמה מספיק ולא נופלת מיד במלכודות. במצב כזה, יש לחזור ללקוח ולנסות שיטות לכידת חולדות אחרות.

חולדה בבית ואתם צריכים לוכד חולדות מומלץ ומקצועי?

בזיסמן הדברות לוכדי חולדות עם ידע וניסיון רב שנים. ליווי ותמיכה עד ללכידה. זיסמן הדברות מתמחים בהדברת חולדות ועכברים. זיסמן הדברות מציעים טיפולים אינטנסיביים להדברת חולדות באזורים נגועים מאוד (תמ"א, מפעלים, בנייני מגורים משותפים, מסעדות). לוכד חולדות מומלץ יגרור אחריו הרבה פידבקים חיוביים. מחיפוש מהיר ברשת, ניתן לבדוק בקלות ומהירות מי הוא אותו מדביר שאתם מזמינים הבית. ההמלצה שלנו, לבחור מדביר שמספק תוצאות ללקוחותיו ולוכד חולדות באופן מקצועי ויסודי.
לקבלת ייעוץ ללא עלות או התחייבות, התקשרו עוד היום!
זיסמן הדברות– השקט שלך ממכרסמים

איך נראה קקי של חולדות?

קקי של חולדות יכולים להגיע עד לאורך של כ- 1.5 ס"מ. צורת הקקי של החולדה מפותלים וארוכים. צבע המידת הקשיחות של הקקי, יעידו על הטריות שלו.

קקי של חולדות מסוכן?

כן קקי של חולדות מסוכן מאוד, אפילו יותר מנשיכה או שריטה של חולדה. בקקי של החולדות יש מחלות רבות, חשיפה במגע ישיר מסוכנת ומעבירה מחלות.

מה עושים כשמוצאים קקי של חולדות בבית?

מצאתם קקי של חולדות בבית? פנו אלינו לייעוץ טלפוני חינם ללא עלות או התחייבות. לא בטוחים שמדובר בקקי של חולדות? שילחו אלינו לזיהוי מהיר

מה עושים עם קקי של חולדות?

מומלץ לנקות עם כפפות ואקונומיקה את האזור בו נמצאו הגללים. יש לבדוק כל כמה ימיים שאין קקי חדש. במידה ויש, אתם צריכים מדביר. לייעוץ צרו קשר עוד היום.

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: